Dag 94 tot 100

5 mei 2014 - Sundsvall, Zweden

Dag 94

Zoals gewoonlijk staan we op met de zon en gaan we eerst op jacht.
Helaas konden we niets vangen dus was het zonder ontbijt naar school vertrekken.
Gelukkig kwamen we onderweg naar school een konijn tegen die we dan 's middags hebben opgegeten.
's Avonds gingen we klimmen en hebben wat eieren van vogels uit bomen gehaald om dan te bakken.
Erna hebben we dan een toneelstuk 'Team America' bekeken en zijn we in onze hangmat gekropen om te slapen.

Dag 95

Opstaan, jagen en met geluk een hertje geschoten. Mmmm
Terug naar school en 's avonds onze klimkunsten wat bijschaven in bomen.
Eenmaal thuis hebben we een kip gepluimd en opgegeten met wat chinees ingevoerde korrels.
Na het eten hebben we onze bezemsteel uitgehaald en hebben we wat gekuist.
Onze toverstaf kwam hier heel goed van pas want er was een tovergevecht tussen Glenn en Anthony over wie
eerst het houten emmertje mocht gebruiken wat voor hilarische taferelen zorgde.
Erna hebben we nog 'Speelgoed Verhaal' bekeken en zijn dan in onze grot gekropen om te slapen.

Dag 96

Opstaan en naar school voor Joerik en Anthony.
Glenn moest om 10u aan het station zijn want de stoomtrein kwam hem ophalen.
Hij ging ermee naar de grens tussen Zweden en Denenmarken om daar z'n familie tegemoet te komen.
Dit was omdat Glenn z'n vader het niet zag zitten om zo ver alleen te rijden met hun trapauto (Flinstones).
's Avonds kwamen Anthony's ouders toe, zij waren met een luchtballon overgevlogen en
hebben dan een trapauto gehuurd om eens een bezoekje te brengen.
Zij zijn dan iets gaan eten.
Eenmaal terug in de grot eens vroeg in bed kruipen en op naar de volgende dag!

Dag 97

Glenn doet kweet niet wat ;)
Joerik speelt spelletjes en Anthony gaat met z'n familie Sundsvall wat gaan verkennen.

Dag 98

Anthony gaat met z'n ouders naar Stockholm om daar eens een bezoekje te brengen aan de lokale bevolking.
Joerik speelt weer spelletjes. Ik zal dit niet meer herhalen want dit is eigenlijk gewoon voor de rest van de week.
Glenn gaat met z'n familie ook naar Stockholm.

Dag 99

Stockholm bezoeken, veel gezien.

Dag 100

En terug Stockholm gezoeken ;)

1. Mamajoerik:
    6 mei 2014
    Wat een mooi verhaal. ludiek om te lezen. Wat zou joerik doen zonder zijn spelletjes. Enorm vervelen.
    Groetjes aan allen.